sobota, 8 grudnia 2012

Ostatnio jest jakoś dużo zdjęć...:D

Hejo ziomy ! :P

Wiem, że pod ostatnią notką są tylko 3 komentarze, no ale one nie powstrzymają mnie przed napisaniem nowej notki :] Muszę podziękować tym osobom, które wczoraj mi napisały komentarz, a dokładniej Pippi, Horse i Anonimowy :> Oliwia, niestety raczej nie mogłaś zdążyć napisać, ale już nie ma co gadać piszę następną nocię ;**

"Ostatnio jest jakoś dużo zdjęć...:D"...i musi być jeszcze więcej, bo właśnie przed chwilą, a dokładniej po śniadaniu wyszłam na dwór i porobiłam całą sesję moim
konisiom: Tinie, Cindy, Pony-emu, Lady i Pepsi c: Jak pewnie wiecie, bo ta wiadomość się szybko roznosi, że w niektórych miejscach popadał śnieg ^^ Jedno z tych miejsc to właśnie moje miasteczko *O* Bardzo się cieszę z tego powodu - szkoda tylko, że na moich urodzinach nie było śniegu, no może oprócz pluchy -.-
Mi jest teraz chłodno dosyć, aż muszę wypić gorącą herbatkę ^v^
No ale przechodzimy do rzeczy:














Love, love <33 Kocham, zwykle kocham te zdjęcia :D

Mi się [chyba najbardziej, chociaż nie faworyzuję xD] podoba 9 od końca ;pp

Jeszcze mam kilka zdjęć chomików, tzn. Dropsika i Tosi, bo Kuleczka była w innym pokoju i nie chciałam jej już budzić :3






One są takie sweetaśne, zgodzicie się ze mną?

To ja muszę kończyć i do zobaczenia w komentarzach :*

Ps. W tamtej notce to ogier szwardzwalcki :d

10 komentarzy:

  1. słodkie te chomiki ja mam takiego samego białego i ma na imię Chruptuś♥ a i mi też najbardziej podoba się 9 od końca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema! Mam urodziny. Sorry, że nie dodoałam komcia do ostatniej notki, ale musiałam pisać referat. Ostatni u nas śniegu napadało, więc wzięłam Schleich'je, ale nie robiłam im zdjęć, bo aparat mi coś zdycha. Fotki super i chomiczki też :* Ja miałam dwa, ale już ich nie mam... Zapraszam do mnie: konieschleich777.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przesweetaśne chomiczki ^^
    Jak ja bym chciała mieć taką małą wesołą gromadkę *o*
    Zamiast gromadki mam 4 psy, 4 koty i mego małego kochanego, chomiczka Tutusia ^^
    Ogółem to super zdjęcia!
    Pozdro!
    Izyda

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia w poprzedniej notce były spoko, ale tutaj przeszłaś samą siebie! Fotki są przecudowne! I zgadzam się z paulik67 - 5 od końca są sweet :3
    Pozdrownionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie chomiczki;)
    najlepsze 5 od końca^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, każdemu podoba się 5 od końca ;D
    JA mam jeszcze pytanie dotyczące poprzedniej notki - sesja nazwya się "nocną" bo ją robiłaś w nocy ? xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak wracając do zdjęć. Najbardziej podoba mi się u chomików 3 od końca ^^ Jest super!
    A ze Schleich podoba mi się najbardziej...5 od końca xD Jak wszystkim :D
    U mnie NN o Schleich 2013! Zapraszam jeśli chcesz je zobaczyć!
    lps-i-izyda.blog.onet.pl
    Pozdro!
    Izyda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może weźmiesz udział w moim zimowym konkursie? Info na moim bloogu:
    http://konieikuce-pasjaizycie.bloog.pl/

    wilma

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka! Mi się podoba 5 od końca. Też zbieram Schleich, zamówiłam sobie dwa konie Ogiera Fryzyjskiego nazwę go Fenix i Klacz Camargue nazwę ją Cindy [Sindy].

    OdpowiedzUsuń