piątek, 28 grudnia 2012

Prezenty ! :**

Siema!

Sory, że tak późno piszę, ale wcześniej jakoś nie miałam czasu - a to pojechałam w gości, a to goście przyjechali do nas :) Jakieś zabiegane były te dni :D

No ale już to nadrabiam ^^

Może najpierw zacznę od moich prezentów :** Mianowicie to dostałam to, o czym wam mówiłam, czyli piłkę do siatkówki, Schleich-y, pamiętnik szkolny, tablicę, misiaczka, biżuterię, jedynie doszły jeszcze perfumy i słodycze :DD

A Schleich-y dostałam takie, jakie sobie wymarzyłam!!! A dokładnie:
- Dalmatyńczyka - Lucky-ego
- Mopsa - Snoppy-ego
- ogiera Camargue - Pegaza

Mam ich focie, oto one:








Są taaaakie sweet :33

Dobra, to ja kończe, bo muszę posprzątać w stajni :))

Pa :**

8 komentarzy:

  1. Nareszcie coś napisałaś! Myślałam, że umrę z nudów jak nie dostanę kolejnego wpisu. Pieski są słodziutkie, zresztą koń też ja wczoraj kupiłam pięć Schleich'ów, a mój brat tylko trzy. Zapraszam do mnie: konieschleich777.bloog.pl
    Oliwia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne
    ja też się pochwale moimi zdobyczami:
    ogier achał-tekiński i klacz arabska

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej to ja :)
    Proszę wejdź na mojego bloga :( Podaj mi swoje GG! Moje: 45672482
    Ja dostałam szlafrok, skarpetki, książkę o koniach, zegarek, słodycze, bransoletkę, koszyk z gumkami, i to chyba wszystko. Nie dostałam schleich ;c Ale dziś sobie kupiłam, i o tym nn na moim blogu :)

    Zapraszam! ~ galloping-mind.blogspot.com ~ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ullala ! :D Psiaczki są sweet, a konik boski. Z resztą coś już wiem na jego temat - też go mam ;) Ja mam jeszcze pytanie: Ile masz już Schleich?
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się zdjęcie na tle nieba i to następne - fajne ujęcie! Mops bardzo sympatyczny i mopsowy, muszę sobie podobnego sprawić jak już skończę końską chciejlistę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nowa notka, zapraszam. ^^ galloping-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze zaczekaj z tym konkursem u mnie ni ma sniegu qle wysle fotke plis... Jula - pisze z telefonu i jbc sory za bledy

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, dziękuję za odwiedziny i za komentarz :).
    Schleich'ów mam obecnie 358, zbieram nieprzerwanie od siedmiu lat. Mam konie, zwierzęta gospodarskie i dzikie oraz kilku rycerzy, ale będą też dinozaury. Ja zdecydowanie polecam kolekcjonowanie dzikich zwierząt, zawsze to jakieś urozmaicenie w kolekcji :). Poza tym jest wiele naprawdę udanych modeli. Ogólnie Schleich w ostatnich latach o wiele bardziej przykłada się do figurek dzikich zwierząt, zamiast do koni, więc są one znacznie lepiej wykonane.
    Miło, że podoba Ci się mój "stwór", sama go rzeźbiłam ^^.
    Pozdrawiam, Caremey >:3
    [caremey.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń