piątek, 5 kwietnia 2013

Nowy koniś . ! Omnomnom . :3

Witam was moje .. emm ... hmm .. ludzie ?! ;DD Prawda - ludzie .

Moje szczęście nie zna  granic ! ;* Cóż .. a to dlatego - chyba o.O, że kupiłam sobie konia Tennessee Walker . !! Ogierka ! <33
Zdradzę , bo już nie będe wredna , muahaha  xd , że dostałam go już w tamtą sobotę, a dokładniej 30 marca, 2013 roku we wczesnych rannych porach, czyli gdzieś o 10 , nie licząc dalszych sekund i minut - już nie będe taka dokładna - bez przesady  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ; P

Tak raano było to wtedy dlatego , że moja mama miała nocną zmianę , a ja baaaardzo chciałam mieć tego konia wiec poprosiłam ładnie ;3 Teraz stoi sobie grzecznie, jak na razie w boksie ;> W nowej stajni oczywiście, którą robiłam dzień przed Wielkanocą ^^ No a tak w ogóle to , trochę opóźnione , ale przykro mi jest dlatego ,że wam życzeń świątecznych nie złożyłam więc przeczytajcie sobie coś takiego :**
Niech Ci jajeczko dobrze smakuje, 
bogaty zajączek uśmiechem czaruje. 
Mały kurczaczek spełni marzenia 
- wiary, radości, miłości, spełnienia!

Takie ładne życzenia dla waaas .. Jesteście nieocenieni ! Kocham ... <333

A tak na marginesie różowym w moim zeszycie - to zrobiłam właśnie tę stajnię o której wspominałam wcześniej, lecz także upiększyłam tę dla Perły , Księcia i Kropki :) Kiedyś tam wam pokaże zdjęcia : p Ale tak na poważnie to może jeszcze będę edytować notkę właśnie tą i wtedy dam zdjecia mojego Huragana samego , i w stajni i stajni innej , no i jak się pozmieniała ma stadnina ^^ 
No .. a jeśli nie chcecie czekać to zapraszam na filmiki do mnie na kanał youtube - Koniaralubi Schleich . To "Koniaralubi .." jest napisane celowo razem ;D

O matko , jakie dobre kakałko . ;33

To tyle na dzisiaaj ,ale żebyście nie byli smutasami , że u mnie nie było zdjęć , no oprócz mego kochanego Spongeboba ( <33 ) nie było żadnych, tak więc wstawiam :>
Taakie różne :***

12976_563068853704578_23059827_n_large

42021c7bd00708de3b5014d7257cab84_large

Har_hittat_alla_bilder_fran_forra_usa_resan_har_inte_ens_fixat_halften_av_dem_tror_jag_illa_haha_large

20783_565088133521732_997844304_n_large


3 komentarze:

  1. Gratuluję nowej zdobyczy!Ja też mam ogierka TWH.Jest super tylko prawe, przednie kopyto(nie to wyciągnięte) jest jakieś takie dziwne i płaskie :/.Ale poza tym to cudne konisko.
    Świetne zdjęcia ^.^ Ta panda jest sweeeeeet!
    Pozdrowionka!
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Durny gówno-koń

    OdpowiedzUsuń