czwartek, 25 kwietnia 2013

O mnie . :) Nareszcie ;>

Witajcie . ;*

W dzisiejszej notce mam zamiar pokazać wam moją twarz ; ) Wiem , że mam trochę taką niezręczną sytuację , co sobie o mnie pomyślicie i w ogóle, ale cieszę się także,  że już nie będę musiała niczego przed wami ukrywać :> 
Pokażę wam teraz moje dwie sesje zdjęciowe , które sobie robiłam jak mi się nudziło ^^ Jedna jest na "różowo" ; p a drugaa , emm ... nie umiem nazwać ;D Powiem tylko , że wzięłam szminkę i bluze czarną xD











Liczę na spoko komentarze ; p Pa ! ;**

8 komentarzy:

  1. Super. Masz fajny styl.
    A gdzie i za ile kupujesz koniki sheleich?
    Polis odpowiedz!
    PS. Nareszcie sie odezwialas.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nadal nie widzę twojej twarzy xD |Nutelaria
    the-full-moon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam zawsze się obawiałam pokazywania twarzy(nie tylko na blogu), bo w prawie wszystkich przypadkach miałam...hmmmm...mieszane uczucia. Na szczęście twój "ryjek" mnie tak nie zaskoczył ^.^Więc: spoko twarz!
    Ps.Fajnie się uchwyciłaś na zdjęciach, tak że jednak wciąż nie mamy pełnego obrazu twojego "ryjka" ;).
    Pozdrowionka!
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl
    Ps.U mnie nn.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ;p

    Zmieniłam adres bloga...Ogólnie zmieniam cały blog zajrzyj:
    http://cavallos.bloog.pl/

    wcześniej było schleich-maddie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy ogłoszenie wyników konkursu?????

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, nie obraziłabyś się jakbym kiedyś od gapiła od ciebie te zdjęcia?
    Podoba mi się ten pomysł ;)
    Jak możesz wejdź do mnie
    chochlikq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , obraże . Nie masz prawa -.-'

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń