wtorek, 16 kwietnia 2013

Zakuuupy i sesja . *__*

Siema . ! ; P

Pamiętacie ostatnią notke ? Taaak , kto by nie pamiętał ; d Przecież to już 100 notka była ;** Zapaomniałam wam wtedy wspomnieć - nawet sama nie wiem dlaczego , chyba zapomniałam ;O - że kupiłam sobie nowe konie <33 Pierwszy z nich to ogierek  
achał - tekiński , a drugi , a raczej druga to klaczka , źrebię falabella :** Są takie kochaniutkie ;3 Zaraz wstawię zdjęcia , ale najpierw muszę je przegrać z aparatu na komputer , nie wiem tylko czy bateria wytrzyma . T.T

Ogier: Blask
Klaczka: Aby

Jakoś teraz mnie naszła wena , że pomyślałam , że fajnie by było , że zrobić sesje xD Fajnie to wyszło z tym "że" ;DD A tak na serio to zrobić sesję zdjęciową Schleich w wodzie . No wiecie - woda, schleich-y, dalej tam gdzieś gąbka pływa xD
No i zrobiłam tą sesje, tylko, że zapomniałam wziąć mojej Aby nowej do wody i później - żeby wam ją pokazać - musiałam zrobić jej zdjęcie na parapecie c; No i oczywiście nowej bluzce i nowym butom ;>>
Macie tu foty i się cieszcie ^^









Pa ! :*


3 komentarze:

  1. Świetne zakupy zrobiłaś ^.^Zdjęcian wyszły fantastycznie!Najlepsze 2 i 6 od góry.6 fajnie wyszło, bo to wygląda jakby ta klacz naprawdę szła i wodę "rozgarniała".Nie umiem tego określić xD.
    Pozdrowionka!
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wielką prozbie czy wiesz gdzie kupować te koniki? Dopiero zaczynam i nie wiem gdzie kupić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że można je kupić w Empiku, jednak nie zawsze je tam znajdziesz. Na pewną będą w sklepie zabawkowym (np. Smyk), a jak nie to zapraszam na Allegro :)
    Słłłłit koniki Paulniko *.* Zdjęcia w wodzie - teraz ten temat jest już na każdym blogu, jednak każdy robi super zdjęcia. Drugie - najlepsze.
    Pozdrawiam, Nutelaria - Pippi.
    the-full-moon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń