piątek, 12 kwietnia 2013

100 notka ! ;* Zdjęcia ;3

Witam . ! :***

Oł tak , kiedy wchodziłam, żeby napisać jakąś tam notke zobaczyłam , że jest ich już 99 ;O


Tak się cieszę, że jestem tu ta sama ja - jedynie troche inaczej pisze niż na początku ; P - są tutaj ludzie dzięki którym chciałam pisać notki i nie rezygnować z bloga ^^ 
Są tutaj ci , którzy jako pierwsi pisali komentarze na moim blogu ;* Na prawdę jestem taka zadowolona c;
Tak , to już 100 notka ;D










Z jednego powodu jestem tylko rozczarowana ;< Myślałam , z tego co pisaliście , że ciekawią was moje notki - widocznie się pomyliłam ;c Jeśliby cokolwiek interesowało to pod ostatnią notką byłoby więcej niż 1 komentarz .. ;((
Błagam was , komentujcie ;)

Mam jeszcze tutaj zdjęcia z Wielkanocy ;3
Rzućcie okiem :)





Pa ! :*

5 komentarzy:

  1. Jupila!100 notka to niezłe osiągnięcie!Życzę ci dużo wytrwałości i siły do prowadzenia bloga :D.
    Pozdrowionka!
    Ps.U mnie nn.
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. To już 100 notka gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy wyniki konkursu?!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 100 notki. Co do komentarzy to nie załamuj się ich małą liczbą, bo nie zawsze każdy ma czas cokolwiek napisać :). Ale na pewno czytają :).
    Ładne zdjęcia :).
    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam, Karo :*
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze 1 zdjęcie:-DGratuluję 100 notki!

    OdpowiedzUsuń