sobota, 27 kwietnia 2013

Wyniki konkursu *-*

Witamm . ;3

Omnomnom . Pyszna Activia ; d 
Ale do rzeczy ; P Dzisiaj - nareszcie - pokażę wam wyniki konkursu "Wiosna u naszych Schleich" - okaże się kto zdobędzie 1 a kto 2 miejsce X_X Matko , teee eemocjee o.O Tee uczuciaa . ;DD Tylko sie smuce , dlatego, że tylko 2 osoby mi wysłały zdjęcia ;< Nie wiem czemu ;c Przecież takie zdjęcia piękne robicie , teraz tu o wszystkich bez wyjątku mówię , wiec czemu nie wyślecie mi ? :c
Trochę zmienię temat ;** Dzisiaj dostałam od mamy gazetkę Jessy , a w niej .. mega super odjechane szałowe naklejki XD Tak się z nich ucieszyłam ^^ Od razu nakleiłam na stajnie do Schleich i na moją komórę <3 Blyyyszczą się taaak cuudnie *-*

A teraz wyniki tego konkursu:










3 komentarze:

  1. Dzięki kochana ;** Też uwielbiam Violettę, jednak nie mogę tego zbyt często oglądać, bo muszę się uczyć. Jeszcze raz dzięki za drugie miejsce <3 Tylko szkoda że to takie rozmazane :(
    Nutelaria
    zapraszam: the-full-moon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom!Eee tam, nie martw się.Niewielu ma teraz trochę czasu na konkursy itp. :(.W wakacje najlepiej się rozkręcić, heh :D. Viloette czasem sobie oglądne ;).
    Pozdrowionka!
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej!!! Wygrałam!!! DZIĘKI ;*

    OdpowiedzUsuń