poniedziałek, 25 marca 2013

Przemalowane konie Schleich . ;)


Hejo , ;*

Dzisiaj jest późno, więc taką króciutką notkę napiszę ;3 

Kiedy dzisiaj zadzwoniłam do kuzyna i sobie tak pogadaliśmy - ;P - nie wiem z jakiego to tematu wynikło, ale powiedziałam, że wstawię na mój blog zdjęcia przemalowanych koni Schleich . ! ^^
Pomyśłałam, że dzisiaj już mogę następną notkę napisać ;>
Zawsze, kiedy patrzyłam na przemalowane konie - Schleich oczywiście xD - to dziwiłam się, że ludzie mogą tak ładnie pomalować .. *-* Czasami też, spotykałam się ze zdjęciami przemalowanych brzydko koni Schleich  T.T  Omg .. Jak one wyglądały ... Masakra . Nie raz ludzie sobie kpili z koni po prostu i przemalowywali je na kolory takie jak na przykład: niebieski , różowy ... Spotkałam sięjeszcze z takim zdjęciem, na którym pokazany był wycofany model konia Schleich - był w kolorze białym i na nim namalowane były kwiatki . Jak można coś takiego zrobić .. ;/

Czasami i ja chciałabym sobie przemalować konia, ale się nie odważe . Boje się, że na przykład to jest jak z kolorowankami. Kiedy byłam mała kolorowałam sobie kolorowanki, ale zawsze znalazł się taki rysunek, gdzie choćby nawet najmniejsza kreseczka - musiałaby być zawsze poza linią . -,-

Popatrzcie sobie na fotki - najpierw śliczne :














I te gorsze ..... -.-


Jeśli chcecie trochę więcej takich "gorszych" to piszcie w komentarzach ;]

Znalazłam jeszcze coś takiego :

Jeśli byście mogli, to napiszcie troszkę informacji o tym ;3 Byłam wdzięczna <33






To u góry - zdjęcia klaczy knabstrupper - dla kuzyna (Mateusza) :) Jest ładna - naprawdę <3

I jeszcze zdjęcia koni Schleich :*
Practice_by_therealwitchhazel-d2z7169_large

The_task_ahead_by_hkw1994-d351qyv_large

Finally_home____by_spooklover888-d47b84v_large

Antumn_sun_by_destinysfaith-d4d4h0j_large

4054048283_c8e3207aae_o_large
*-*

_a291447_large

_a291459_large



Pa wszystkim ! :*


21 komentarzy:

  1. Wow o.O.No nieźle.Śliczniaste są te konisie przemalowane!Według mnie 3 najlepsze to klacz fryzyjska, klacz dartmoor w jabłka i klacz hanowerska.Cudne!
    Przepiękne zdjęcia o.O!Naj, naj jest to pierwsze i ogier achał-tekiński.
    Pozdrowionka!
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu dla twojej wiadomości chciałam wkleić tu te zdjęcia, bo wydają mi się fajne ...
      Ja ma przykład wiem, że ludzie mogą z mojego bloga brać zdjęcia i sobie nic z tego nie robie .
      Czyli według ciebie, mam tylko dodawać swoje zdjęcia !?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Do zdjęć się nie wtrącam, bo nie chcę wywoływać jakieś kłótni, czy coś. Ja osobiście nie lubię za bardzo jak ktoś maluje Schleich. Jakoś wole je takie normalne ;) Oczywiście niektóre wyglądają cudownie! Jednak jeszcze muszę przyznać, że ten "gorszy" Schleich wcale nie jest taki zły. Moim zdaniem to prawdziwy talent przemalować tak konia. No bo ja na przykład nie potrafiłabym zrobić, że nogi są białe, a do góry staje się coraz to ciemniejsze. Trochę wygląda jak jakiś boski koń ;)
    Tak wygląda moje zdanie,
    Pozderki - Pippi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są takie schleich exclusive, które wyglądają tak samo, ale mają inne kolory. W necie nie zbyt dużo ich fot (przynajmniej w google grafika)

      Usuń
  4. Hej ;D Do kłótni się nie będę wtrącać, ale niestety muszę przyznać rację PAULINCE - też rozpoznaję niektóre zdjęcia i wiem czyje są, niektóre przeróbki pochodzą metalfishart.bloog.pl (zajrzyj sobie, fajne są :D), ale przecież ona nie pisze, że to jej zdjęcia, tylko chwali autorów za takie dobre pomalowanie. To aż takie złe, @pesa? Podoba mi się bardzo ten konik co się schyla, ten biały. A niebieski nie taki zły, oczka by były tylko czarne i grzywa biała, wg mnie byłoby gites. I tak jak @Pippi uważam, że wygląda jak boski koń.
    No nic :D Zajrzyj do mnie ;3
    pozderki, jula

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne te koniki zapraszam na muj odnowiony blog mam mało czytelników ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. HEeej! :D Moim zdaniem ten kuc dartmoor przemalowany na fiorda wyszedł beznadziejnie! Jakby miał stojącą grzywę to co innego ;)

    Zapraszam do mnie! :]
    http://schleich-maddie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przepraszam za spam, ale chciałabym zaprosić Cię na nowo powstałą Internetową gazetkę o figurkach.
    Link poniżej, zapraszam :).
    gazetka-kolekcjoner.bloog.pl

    Pozdrawiam,
    Karo

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! A z tą przeróbką, to odważ się, bo warto!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    cathsmodelhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazwyczaj nie przepadam, jak ktoś przemalowuje Schleichy, ale to jest niezłe. Sama miałabym kłopot ze zrobieniem podobnych.
    A jeśli chodzi o ludzi, którzy przemalowują figurki na kolory typu niebieski, różowy, to się nie znają i tyle. To, co oni wyczyniają to pół biedy. Ja kiedyś widziałam jak na jakimś polskim forum o Schleich ktoś wstawił zdjęcie ogiera fryzyjskiego. Nie dość, że był przemalowany, to jeszcze był powykręcany! To takie sztuczne...
    Gratuluję Ci, Paulinka.:3! Trzymaj tak dalej (jeśli chcesz oczywiście przemalowywać).
    Zapraszam do mnie:
    mojekonie-horsefan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Konie przemalowanie są pięknie,ale bardzo mi szkoda tego ogiera fryzyjskiego w błękicie :-P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te konie! Gdy pierwszy raz zobaczyłam klacz arabską, myślalam że to Exclusive ( nwm czy dobrze piszę) A co do klaczy hanowerskiej, jeśli chcesz to fajnie by wyglądała, gdyby była biala, a gumki i owijki różowe (nwm czemu tak kolor, bo nie lubię różowego)
    pozdro
    http://stajniazplasteliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, skąd masz to zdjęcie gdzie na pułkach jest pełno schleichów? Byłaś tam? A jeśli tak to gdzie to jest? Muszę tam pojechać ;-) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie napis mi gdzie to jest jak wiesz i jakie są ceny dobre czy złe. Plisss

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia i konie .mam 2 pytania:
    1)może znasz numerek katalogowy czerwojego mustanga na chiński rok konia?
    2)i numerek białego ogiera fryzyjskiego exclusive?
    Dzięki za uwagę. Pozdrawiam .
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie ty kupujesz te konie i po ile?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie chce się mądzryć, ale ten niebieski fryz nie jest wcale straszny. Po prostu ktoś chciał pomalować konia tak, żeby wyglądała jak jakiś boski czy coś. Może potrzebował go do jakiegoś serialu lub coś w tym stylu. Naprawdę, jeśli na tym polega twoja opinia to jesteś okrutna. �� Ja naprawdę rozumiem, że ty byś tak nie pomalowała, ale zrozum , że komuś może być smutno z tego powodu. Koniec.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Co to za sklep z tymi trylionami Schleich'ów? Muszę tm pojechać *-*

    OdpowiedzUsuń