niedziela, 24 marca 2013

Nowe zwierzaki ;*

Siemka ! ;**

Dziękuje wszystkim za miłe słowa w komentarzach w ostatniej notce - nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy .. <33

Mam nowe zwierzaki !! ;3
Tak jest ! Znowu ;D
Przedwczoraj kupiłam po szkole ogierka Dartmoor , a wczoraj, kiedy mama pojechała z siostrą po soczewki, to zażyczyłam sobie jakiegoś Schleich ^^ Mama mi kupiła owieczkę ! ;3 
Te Schleich-y są taaakie słodziutkie <33

Zdjęcia mam :**









Jeśli chcecie obejrzeć filmiki to wejdźcie tutaj ;3

http://www.youtube.com/watch?v=CmPn8kJ9BSY - owieczka <3
http://www.youtube.com/watch?v=0pYrMBSJRX4 - ogierek ;3

To tyle - bay ;**

6 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnych nowości!Ja też się niedawno zaopatrzyłam w nowe Schleichy.Ogierka dartmoor mam i jest śliczny.Najbardziej mi się podoba jego ogon.Bossski!
    Ps.U mnie nn.
    Ps2.Świetny ten kot xD.
    Pozdrowionka!
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaka sweet owieczka :D Konik bardzo mi się podoba, ma zabujczą grzywę i ogon *.* A jak się nazywają?
    Ten kociak na końcu po prostu rozwala system xD
    Pozderki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dartomoor od dawna wisi na mojej chciejliście, jest piękny <3 Owieczka też niczego sobie, ma fajne kopytka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, fajne te nowe zwierzaki ;D Oo , mój Denis <3 Ja jestem z niego bardzo zadowolona ;3 Owieczka śliczna, taka wielkanocna :D
    Pozderki, zapro na moje notki których nikt nie czyta :c galloping-mind

    OdpowiedzUsuń
  5. a co to wogole sa te schleich ?

    OdpowiedzUsuń