niedziela, 10 marca 2013

Konkursik ! ;**



Witam ;*

Tak na szybko napiszę nową notkę :)) 

U moich Schleich nic nowego, oprócz tego, że zrobiłam 2 nowe derki na Rewię i Kiarę ! c; Gdzieś tam miałam jeszcze materiały, które na technike przynosiłam, bo mieliśmy opisywać je czy coś w tym stylu ;P Przedwczoraj je znalazłam i miałam wenę twórczą ;D Wzięłam guziczek, mulinę, nić, materiały - chyba z moich dawnych bluzek o_O - i zaczęłam tworzyć !! :DD 
Wczoraj jeszcze udekorowałam je brokatem w kleju ;** Jak to cudnie wygląda - błyskotkii .. <33 


Z tego wzięłam srebrny, 
                                                      -->
złoty i czerwony <3




Zdjęcia dodam kiedy indziej, bo jakoś nie mam ochoty cykać fotek :P
 

Pamiętacie zestaw ? ;3 Oj .. raczej tak, bo tyle o nim gadamm . xd 
Napisze teraz o nim troszeczke ;>
A więc . W czwartek mieliśmy dodatkową historię, więc nie mogłam pojechać z mamą do Poddębic ;c Ale mama pojechała sama c: Zabrała mnie ze szkoły potem, i pierwsze jakie zadałam pytanie to : "Był zestaw ?" xD Dowiedziałam się wtedy, że był, ale jeszcze nie przyszła faktura i nie ma ceny, więc nie mogła mi mamusia kupić :33 Kiedy przyjechałyśmy do domu mama mi pokazała zestaw z nowego katalogu 2013 ( oł yeah .. mam nowy nareszcie ;** ) . Właśnie dlatego, że sklepowa się jeszcze pytała czy to ten. Kiedy zobaczyłam ten zestaw w katalogu nie mogłam uwierzyć . Nie był to zestaw do skoków przez przeszkody tylko zestaw do jazdy treserskiej !! 
Oh .. cóż ... już dobrze ... ;D Przyznaję się bez bicia,że ten nawet bardziej mi się podoba !! ^^ Ma fajniejszy czaprak, raczej też fajniejszego ludka i takie urozmaicone ogłowie *.* Jestem po prostu taka zadowolona !!! ;** Jescze w tym tygodniu pojedziemy po niego ;DDD Jej !! ;DD 
Dosłownie już mi się śniły po nocach - chyba z 3 razy ;DD


Dobra, ale przechodzimy do nowego tematu ;**
Konkursik !! Tak jest , robie konkursik :*




          Powiększcie sobie :)
   <---                 
          Po prostu kliknijcie c;









Zachęcam naprawdę c: 
A więc... dlaczego trwa tak krótko ? Dlatego, że może jeszcze zrobię konkurs wielkanocny ^^ Obyście się zdążyli wyrobić ;>


Na koniec troszkę cudownych  - bay !! <33









Tumblr_mjfwv6ikkq1s7y1e0o1_500_large

Tumblr_mjee5z0bdu1qkf5xeo1_500_large

Tumblr_ktvr4fytwi1qzwh6go1_500_large

3 komentarze:

  1. Dobrze, że pomyłka z zestawem okazała się dobra ;).Skoro ci się bardziej podoba to tylko się cieszyć!
    Ja też kocham błyskotki o.O.Trochę jak sroka :P.
    Niestety nie wezmę udziału w konkursie, bo nie mam weny :(.
    Skąd ty bieresz takie superaśne zdjęcia :D?
    Pozdrowionka!
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dzięki za komentarz na blogu <3 Jeśli chodzi Ci o tegoroczny zestaw do skoków, to w sklepach dostępny będzie dopiero od września.
    Chyba tak samo jak hanna406 lubię błyskotki :D Odkryłam kiedyś sklep dodatkami do paznokci, gdzie mieli mnóstwo brokatów i cekinów *_* Kupiłam kilka pudełeczek, ale nigdy ich do niczego nie użyłam XD Za to wyglądają ślicznie (chociaż mówię stanowcze NIE! dla cekinów na paznokciach). Koniecznie wrzuć zdjęcia derek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nonono, twoje konie to jakieś gwiazdy! :D Świecidełka, błyskotki... Czekam na foty ^^
    Jeśli chodzi o zestawy, to ja bym chciała zestaw do jazdy treserskiej. Jest suuuper <3
    A co do tego konkursu, to ja z chęcią wezmę udział, tylko mi powiedz czy to ma być zdjęcie, opowiadanie, historyjka... ?! xd Mało kumata jestem o tej porze .. :D
    Supcio foty O.o
    Pozderki, Pippi <3

    OdpowiedzUsuń