niedziela, 3 marca 2013

Nowe zwierzaki zamieszkały w stadninie !! ;**

Cześć ludzie !! :**

Na początku .. serdecznie was przepraszam, za to, że nie pisałam tak długo ... ;<
Chyba gdzieś od 18 lutego, coś mi się tak zdaje xc 

Jeszcze raz - sorry ;*

Ok, pamiętam, że w poprzedniej notce pisałam, że chyba jeszcze w tamtym tygodniu pojadę po zestaw do skoków przez przeszkody - tak zrobiłam - ale.. gdy pojechałam była inna sprzedawczyni, i powiedziała, że ta, która miała zamówić ten zestaw jest na urlopie ;cc Powiedziała też, że nic jej nie przekazała "koleżanka" ;[
Może zestaw będzie w tym tygodniu - trzymać kciuki ;D
Na swoje pocieszenie .. xD .. kupiłam sobie :
- klacz Haflinger 2013 - Rewia
- klacz Hanowerską 2013 - Sahara

Imię Rewia wzięłam z serialu "Przygody w siodle" - lovciammm to <33

Czas na .. zdjęcia ! ;33

A tak na marginesie, to je robiłam już daaawno - teraz już u mnie prawie śniegu nie ma.









                                                    Przyjaciółki najlepsze ;3

To tyle na dzisiaj ;** Na koniec jeszcze zdjęcia Belli Thorne ;>>


Ja też kocham wampiry !! Aaaaa.. !! ^^

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia!Dobrze, że wstawiłaś te zdjęcia, bo teraz klacz haflinger nie wydaje mi się już tak paskudna jak na zdjeciach.Co więcej mam zamiar ją kupić!A to wszystko wina tego, że robią tak fatalne zdjęcia do katalogu...
    Trzymam kciuki za nowy zestaw!
    Ps.Blog czytam od dłuższego czasu, ale mam nadzieję, że ten komentarz się doda, bo jak ostatnio próbowałam to nie wchodziły :(.
    Pozdrowionka!
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema ! Jak ja dawno tu nie byłam o_O ! Piękne te konie <3 Mi się najbardziej Hanower podoba <3 Też lubię Vampiry ^.^ .. Zmienił się adres mego Bloga na Pamiętnik Amazonki ;) Pozdr ;* Zapraszam do mnie ;) P.S Jak ty to robisz że Tw blog jest taki super ?!

    OdpowiedzUsuń