czwartek, 14 lutego 2013

Wiosna zbliża się małymi kroczkami. ... ^^

Hello ludziska ! ;**

Na początku tej notki, chciałam wam powiedzieć, że jestem zasmucona..... ;c 
Już może się domyślacie dlaczego .. A więc pod ostatnią notką nie było ani jednego komentarza ;< Za każdym razem, kiedy wchodziłam pisało : "Brak komentarzy" .
Może nie wiecie ile to dla mnie znaczy, więc powiem, że bardzo dużoo .. :c 
Jeśli zapomnieliście o mnie, to ja nic nie poradzę .. Po prostu mogę zawiesić bloga i pożegnać się słowami: "Do widzenia czytelnicy mojego bloga, nigdy nie zapomnę tego, co dla mnie zrobiliście..."
Miałabym na myśli przede wszystkim te miłe słowa, na dobre i na złe :>

Ale zmieńmy temat, bo ja już się zastanawiam czy tego bloga nie usunąć o.O Brrr... aż mnie ciarki przeszły :P

"Wiosna zbliża się małymi kroczkami. ...^^ " - prawda, tylko, że w miesiącach to jeszcze zimaaa ;DD Na dworze natomiast panuje rozpuszczanie i topnienie śniegu :cc A szkoda ... Mogłoby się zrobić sesję zimową, ale cóż - za parę miesięcy będzie do przygotowania sesja wiosenna - dla was oczywiście <3

Kiedy tak z kuzynem wyjechaliśmy na koniach ( xD ) w teren zobaczyłam jak fajnie jest teraz zrobić sesję ;***










To tyle ;**

Dopowiem, że jeszcze chyba w tym tygodniu jade po zestaw do skoków przez przeszkody ^^

Pa ! :*

5 komentarzy:

  1. U mnie też śnieg już topnieje. I jest troszkę cieplej. Zazdroszczę Ci appaloosa. Zdjęcia dość fajne :) I chyba czegoś zapomniałaś. Dziś są walentynki!!! Pozdrawiam!

    konieschleich777.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech ja go mam ;P po wakacjach zaczne postowac ;D http://mony-schleich.blogspot.com/

      Usuń
  2. U mnie to zima dopiero się zaczyna! Fajne fotki, pozderki - Pippi ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zdjęcia ;) Appaloos genialnie wyszedł. Jest cudowny <3 Fajnie Ci, że będziesz miała zestaw do skoków :D a Mam nadzieję, że będą zdjęcia nowego nabytku w następnym tygodniu :-)) Pozdrawiam i czekam na nn. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie piszesz już długo, co się dzieje ?!?!?!

    SVD333

    OdpowiedzUsuń