piątek, 2 listopada 2012

Howrse :)

Witajcie ludziska.!

Niedawno znalazłam sobie taką super stronkę o koniach:http://www.howrse.pl/
Jest to taka jakby strono - gierka :] 
Hodujesz tam swoje konie, zwiększasz ich umiejętności poprzez trening, wygrywasz konkursy, zajmujesz różne miejsca w rankingach - nawiasem mówiąc kocham tą stronkę!
Musicie wejść koniecznie :D




Mam jeszcze do was pytanie - który koń najlepszy?
Niedługo z mamą może pojadę do miasta, żeby kupić klatkę dla chomika, coś dla mnie na urodzinki (2 grudzień ^^), no więc ja sobie pomyślałam, że przy najbliższej okazji kupię sobie Schleich-y :DD
Doradźcie mi więc, który koń najlepszy:
  
Klacz Knabstrupper

Ogier Fryzyjski

Ogier Tennessee Walker

To jest tyle na dzisiaj ;)


9 komentarzy:

  1. ja nie mam pojęcia...
    ale dla mnie najpiękniejszy jest:
    Ogier Tennessee Walker
    Ogier Fryzyjski
    i nie wiem który bardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeej! Dla mnie klacz knabstrupper wygląda bardziej jak gumowa zabawka, niż figurka konia. Wygląda bardzo płasko. Mimo kropek jest nieciekawa i ma czerwone oczy. Ogier fryzyjski ma śliczną rzeźbę, za to trzeci koń jest słodki :) Ale najlepiej obejrzeć konie na żywo i wtedy zadecydować, zdjęcia promocyjne często są przekłamane :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zhadzam się z tym co powiedziałaś na końcu, ale widziałam te konie w sklepie i moim zdaniem wszystkie są cudowne :* Dlatego zapytałam się jakie byście mi radzili :)

      Usuń
  3. Też jestem na Howrse od bardzo dawna. Mój nick to schleichciara :) Jak chcesz to zaproś. Mi najbardziej się podoba TWH Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://schleichs-konie-i-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też gram w Howrse :) To znaczy grałam, jakoś mnie to znudziło, ale zajrzę tam zaraz. O ile pamiętam to nazywam się Anika777, albo Anika77737, nie pamiętam xD
    Na Twoim miejscu kupiłabym sobie ogierka TW, moim zdaniem fryzyjski na żywo wygląda cudownie, a jako schleich tak sobie.. Klacz w sumie też mogła by być, jednak bardziej podoba mi się TW.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! To znowu ja! Ja nie gram w howrse, bo sądzę że ta gra (co ja piszę, napisałam wcześniej osoba xD) uzależnia. Znam mnóstwo osób, które zaczęły w to grać i uzależniły się. ;// xd dawno mnie nie było... fajne bałwanki, ładna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja gram w howrse jestem koniara 109 mozesz mnie do znaj zaprosic tylko ma PW napisz ze z tego bloga jestes =D

    OdpowiedzUsuń