niedziela, 18 listopada 2012

Nowe konie.! :D I "nareszcie" ...:))

Witam, witam :]

Troszkę mnie tu nie było, a to dlatego, że się żadne nowe nie pojawiły -.-
Ludzie nie pamiętam w ilu, ale wam na pewno dużo razy mówiłam "proszę komentujcie, bo jeśli ciągle będzie brak komentarzy to będę musiała zawiesić tego bloga - niestety..."...

No ale o czymś innym teraz - przed, przedwczoraj kupiłam sobie konisie, a mianowicie:
 - konia treningowego
 - klacz Falabella

Mam wreszcie partnerkę do mojego Pony-ego ^^

A teraz fotki:








Mi się podoba to przed ostatnie - te koloryyyy *.*

Czyli, tak:
Klacz Falabella - to Pepsi
Koń Treningowy - to Wezyr

No, dobrze - pamiętacie jak mówiłam wam o Stajnia Marzeń - Jesienny Galop? 
Tak? Aha :)
Dzisiaj akurat miałam największe przeżycie związane z tą grą - zdobywałam Puchar Claymour
Kiedy już długo grasz w tą grę i zdobędziesz chociaż 5 rzędów medali będziesz mieć szansę na zdobycie Pucharu Claymour :** 
Mam tu trochę fotek z tych zawodów:




Zdobyłam go! Nie mogę w to uwierzyć!

To tyle - mam nadzieję, że będziecie komać, jeśli nie - wiem gdzie mieszkacie...xD


6 komentarzy:

  1. Pepsi to ładne imię dla Falabelli:)
    Ale ale - gratulujemy pucharu - nie lada osiągnięcie, więc brawa się należą jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ten Puchar znaczy sie moj tata mi go zdobyl xD ale mozna miec tam kilka gier i teraz ja zdaje SAMA na ten puchar ;P

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulinka udało się, mogę już dodawać komentarze! Wystarczył tylko przestawić datę. Zapraszam na mojego bloga. Zorganizowałam konkurs! Link do bloga: konieschleich777.bloog.pl i na jego podstronę, którą zrobiłam na blogspocie :) : konieschleich777.blogspot.com
    Mam nadzieję, że weźmiesz udział w konkursie i trochę pokomentujesz. Całuski:* OLiwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne fotki! Co prawda są trochę nie wyraźne, ale mogą być :D Co do SM - ja już to dawno przeszłam xD Zaraz, gdy to dostałam to wystarczył mi tydzień, żeby to przejść. Tak bardzo mi się spodobała :) Serdecznie polecam to innym! Tylko, że źle jeździ się jak pada ten deszcz :/ Ale co tam. Gratuluję Pucharu! :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne konisie ja również gratluje pucharu
    http://schleichs-konie-i-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń