niedziela, 28 października 2012

Nareszcie śnieżek.!! I pytanko ;]

Siemanko.! 
Od wczoraj jestem w supcio humorku - jakbym jakiegoś PowerRida wypiła xD
A dlatego, bo wczoraj spadł pierwszy śnieg.!!!! Jea.!!!!
I moje fotki :






































Na tym zdjęciu śnieg na mnie z dachu spadł xD
























A i jeszcze mam moje dzieła, czyli:































Fajne?
Timmy-ego ulepiłam wczoraj, a dzisiaj zobaczyłam, że nie ma on towarzystwa, więc ulepiłam mu przyjaciela :]

Dzisiaj na wieczór poszłam zobaczyć co z nimi  i omal nie zemdlałam ze śmiechu : Timmy był cały i zdrowy, natomiast jego piesek stał się w "połowie" pieskiem - jego druga połowa się rozpuściła i wyglądał jak jakaś mała myszka stojąca obok kałuży :D

Jeszcze (powinnam dodać to na początku, ale lepiej później niż wcale) dodam wam "etapy rozwoju śniegu" - wiem, że dziwnie to brzmi, no ale nie jestem jakimś poetą xD
                                                            Etap 1:


Etap 2:

Etap 3:

Etap 4:

Etap 5:

Etap 6 (ostatni):


No dobrze, powiem jeszcze, że zima, to chyba moja ulubiona pora roku ^^


Widzieliście na pewno, że w temacie jest słowo "pytanko ;]" - dlatego, bo chciałam wam zadać pytanie:
Ile może kosztować przyczepa do transportu koni + samochód - Schleich?
Mam urodziny 2 grudnia i wymarzyłam sobie właśnie takie prezent jak powyżej :] Jeśli moglibyście napisać to proszę, aby znalazła się tam przyczepa z samochodem z 2012 roku i z 2011 :)
2012



To tylem :]
Pa ;**







10 komentarzy:

  1. Hahaha, jaki fajny Timmy xD Ja szczerze mówiąc nie jarzę tych "etapów" . To wszystko powinno kosztować 150 zł i w górę. No, ale czego się spodziewać jak jeden koń kosztuje 30 zł ...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nowszy samochód drożej kosztuje a co do cen to nie orientuje się...
    dopiero zaczynam kolekcjonowanie schleich
    mam pytanie:
    czy zestaw skokowy jest razem z koniem czy oddzielnie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzielnie ;)
      Razem z koniem jest tylko powóz do zaprzęgania kucyków :D

      A co do Agaty - to są inaczej "etapy padania śniegu" kumasz? xD
      Ale coś mi się wydaje, że u mnie w sklepie wyszłoby taniej - konie są tam za 20 zł, źrebaki za 15 zł, zwierzęta takie jak ryś za 14, a takie małe jak szczeniaczki czy kotki za 11 zł :]
      Myśle, że wyszło by troche taniej :)

      Usuń
  3. Hejka! To ja Oliwia. Też mam urodziny w grudniu a dokładniej ósmego. Te zestawy będę kosztować od 100zł do góra 300zł. Ja na urodziny biorę konie, a na gwiazdkę stajnie. Mam prośbę - mogłabyś mi powiedzieć, która stajnia lepsza i dlaczego w następnej notce? Amerykańska czy zwyczajna? Proszę o odpowiedź. Oto link do mojego bloga, ale o czymś innym: http://miaioliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już disiaj drugi raz piszę komcia:) To link do mojego bloga o Schleich: http://konieschleich777.bloog.pl/ Czy mogłabyś go polecić, w ogóle cytać i komentować. Proszę. Pozdrawiam Oliwia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka;)
    poprzednio pytałam się ale nikt mi nie odpowiedział i jak co to już nie aktualne;)
    muszę się o coś spytać:
    czy zestawy mają taki kantar z kółeczkami czy trzeba kupić oddzielnie???
    i czy zestawy mają taki(koc,derke czy coś)czy trzeba dokupić???
    i na które konie pasuje zestaw westernowy???

    OdpowiedzUsuń
  6. Kantary i derki masz ze stawami do jeździectwa, a zestaw westernowy jest tylko na tego konia co jest w zestawie na którym siedzi ten pan. Ten koń ma kopyta w piasku i go nie wyciągniesz chyba, że chodzi ci o ztestaw jeźdzca z dizkiego zachodu. Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  7. tak chodziło mi o zestaw dzikiego zachodu z tym cowboyem

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zabawki.pl czerwone auto kosztuje 87,30 zł, a na Merlinie zielona przyczepa 64,99 zł. Szczerze mówiąc nigdy nie widziałam tych akcesoriów w Smyku, ale gdybyś jednak zdecydowała się tam kupować, cena będzie najprawdopodobniej wyższa o jakieś 15 zł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam urodziny 1 grudnia! Hah :P Będę mieć wcześniej schleich od cb xD

    Zaprraszam na mój blog:
    http://konieikuce-pasjaizycie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń