sobota, 8 czerwca 2013

Takie tam ; p

Witam . ;*

Na początku przeprosiny, że się tak długo nie odzywałam ;c 
Miałam ciągle tak, że zaplanowałam sobie dokładnie "dzisiaj" no a potem zapominałam ;p

Jak wam się podoba nowy szablon bloga ? Dla mnie wygląda to lepiej . Takie jest delikatne, jak ja :D A na nowym blogu Julianki, która oczywiście nie powiedziała mi o swoim nowym blogu ... ;d , znalazłam takiego fajnego kotka :3 Kliknęłam na niego i weszła mi jakaś stronka ^^ Stamtąd wzięłam sobie króliczka ;>>

Mam nareszcie nowy zeszyt ! *__* Z kartkami A4 :* O takim marzyłam ^^
Macie tu zdjęcia moich rysunków ;* Wiecie ... chyba zacznę rysować anime <33






Kiedyś u mnie była jeszcze taka burza ;O Nagrałam taki jeden filmik i potem przechwyciłam trochę zdjęć :) Wyglądają mega, jedynie takie małe . ;<





;3

A tu kilka takich zdjęć ^^








Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Tumblr_m0ha1hcngb1r3sh18o1_500_large

Tumblr_lx8wnwg9bl1r14gyzo1_500_large

Large

Large

Large

Tumblr_mj56adprq31rkrr5go2_500_large

Tumblr_mdhby1bepy1qev5suo1_500_large

Tumblr_mdca8y6wji1rua4pso1_500_large

Tumblr_md2y03hqhs1rj9yieo1_500_large

Tymi zdjęciami cudnymi nadrobiłam trochę, bo taka krótka notka ; p

A teraz kończe powoli bo spać  : ))






3 komentarze:

  1. Fajne rysunki :).Co do zdjęć...Skąd ty je bierzesz o.O?Są boskie.Najlepsze: 6 od góry, 9 od góry(ten żołwik jest taki słodki :3), 12 od góry(kociak ma piękne oczęta ;), 13 od góry(ta żabka się do mnie uśmiecha!), 15 od góry(Mmmm...Aż mi się pić zachciało), 16 od góry, 17 od góry(kocham brokat), 18 od góry, 19 od góry(Ja chcę taki lakier!!) i 20 od góry.
    Pozdrawiam
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zeszyt, a zdjęcia burzy genialne :) Supeeer inspiracje, pika pika pika chu <3 Pedalskie serduszka, witam. Zaobserwujesz mojego bloga? Ale ja napisałam kom pod którąś notką, i że zapraszam na nowego bloga itd., a ciebie nie było. ._.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, sprzedaję Schleich bo już niestety mnie nie interesują, tzn. nadal się nimi bawię itd., ale jakoś mnie nie ciągnie, nie sprawia tyle frajdy i komuś innemu pewnie sprawią radość :) Tu moje aukcje: http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Sz2N/ :) /Przepraszam za SPAM/ :)

    OdpowiedzUsuń