sobota, 22 czerwca 2013

:*

Witam was po długiej przerwie : )

Nie wiem sama czy was w ogóle przepraszać, bo wiem,że już was mój blog nie obchodzi :c Ale nie zaczynajmy tego tematu, bo już powinnam wiedzieć,że macie ten blog gdzieś ;c

Porobiłam sobie trochę zdjęć wczoraj jak jadłam truskawki i czereśnie :3 ♥
Też coś narysowałam i też wam pokażę ^^
Mrauuu . ;3

Pika , pika ♥





Takie tam ;d

No i teraz zdjęcie truskawki :*
Omnomnom . :3

Dziękuje "anonimowy" za komentarz . Tylko miałam okazję się z niego pośmiać : ) 
Dodam jeszcze, że jeśli masz zamiar mi zaśmiecać bloga takimi komentarzami to sobie odpuść .. :> Rozumiesz pewnie, że nie lubię takiego pokazu debilizmu ( za przeproszeniem ) więc usunęłam komentarz . 
A tak na marginesie to podpisanie się, czy coś w tym stylu to tak dużo , bo mi się nie wydaje .

Teraz do tych co komentują mi tak wspaniale :)
Niedługo ustawię tak, że "Anonimowi" nie będą mogli mi komentować . Więc radzę wam założyć konto . ^^

A co do Schleich to ja już się nie interesuje jakoś nimi . Teraz tylko leżą w stajniach, ale nic z nimi nie robię . :-( Nie wiem dlaczego . :< 

To tyle :*
Pa ;*

7 komentarzy:

  1. Wcale twojego bloga nie mamy gdzieś!!! Z niecierpliwością czekamy na kolejne notki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kotek! Ja twojego bloga nie mam gdzieś!A CO DO SCHLEICH to sama też przestałam się nimi interesować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazki cudne, twój blog jest super, a ja dopiero zaczęłam sie nimi interesować
    Mam pytanie gdzie mozna kupic zestaw do woltyżerka i do ujeżdżania?
    I czy do zestawu ujeżdżania potrzebny jest koń hanowerski?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem o co ci chodzi.Grzecznie się podpisałam.Może ci coś w kompie szwankuje i nie wyświetlił się podpisik.Poza tym to nie miałam zamiaru cię obrazić.Chciałam tylko zaznaczyć, że nie miałam twojego bloga "gdzieś".Co obraźliwego jest w zdaniu "Kochamy twój blog."?Nie chcę sobie robić kłopotów, więc przyjmij moje przeprosiny i nic już nie pisnę.Ani słowa.Odmeldowuję się.
    PODPIS
    HANNA406 Z BLOGA SHADOWHORSES.BLOOG.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps.Rozumiem, że uważasz mnie za debila?No cóż.Nie musisz się już martwić, że będę ci "zaśmiecać" bloga.Wybacz jeżeli obraziłam cię słowami "Kochamy twój blog." lub jakimikolwiek innymi.Ja swoje już powiedziałam i wiem.Jeżeli masz ochotę to możesz pousuwać wszystkie moje komentarze jakie się na tym blogu znalazły.Więcej ich nie będzie.
    HANNA406 Z BLOGA SHADOWHORSES.BLOOG.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kociak z pierwszej foty wygląda jak moja Nesia:-)

    OdpowiedzUsuń