sobota, 29 czerwca 2013

Inspiracje and mua . :d

Witajcie człowieki ! ;d


UU . Aż 6 komentarzy pod ostatnią notką - jednak mogę na was polegać . ^^

Tematu z Hanną nie będę kontynuować , ponieważ ona nie zrozumie o co mi chodzi . :> Nie chcę się kłócić . c:


Nareszcie wakacje , no nie ? :3 Tyle się na to czekało , i są , już możemy się nimi cieszyć :** Choć przyznaję, że wczoraj mi się trochę nudziło, a notki mi się nie chciało pisać . Lepiej mi się piszę w soboty . Nie wiem dlaczego .. ;** ♥
Gdzie pojedziecie ? Ja jeszcze nie wiem, ale jak będę wiedzieć to przyrzekam, dam wam znać ♥ : ))

Przedprzedwczoraj ( huehue, to słowo ;d ) byłam na zakupach . ;3 Kupiłam se buty - 2 pary, leginsy, branzoletke , słonecznik łuskany dla chomików i lakier neonowy żółty c;
Trochę zdjęć zrobiłam, jedynie tylko nie jednej parze butów - klapków , lakierowi i legginsom krótkim w czaszki :D

Zrobiłam sesję zdjęciową, ale tylko kilka zdjęć można wybrać z niej i wstawić na bloga . ;O


Takie z aparatem ; p

Dużo zdjęć mają moje chomiki , a dokładniej Tosia i Kuleczka, którym zrobiłam zdjęcia kiedy jadły słonecznika łuskanego . :3 ♥

Kuleczka :




Tosia :







Podobają się ? : 3




Branzoletka z misiem . ♥



Guma . *-*



Storczyk . :   ]



Chmury . Ptaki się uchwyciły . Na aparacie ich nie widziałam : D



;D







Japonki . ; ))



Zobaczyłam twój komentarz "Anonimowy" .Wiesz, ja bym na twoim miejscu nie zadawała sobie tyle trudu . A tak na marginesie, to czemu się uwziąłeś akurat na mnie ,  idioto ? 
Zdjęcia sobie wstawiać mogę jakie chcę , a jeśli chodzi o gumę wcale się nią nie podniecam -  jak to ująłeś -,- 
Czemu niby mam nie robić sobie zdjęć ?!

Tak w ogóle dziękuje ci Hanna za wsparcie ^^ Wcześniej też Ci powiem, że widziałam taki komentarz, ale to nie był twój, bo ty później napisałaś : ) Starałam się wcześniej pisać właśnie tak, byś nie pomyślała,że o ciebie mi chodzi. Przepraszam : **

Właśnie . I teraz tylko osoby z kontem mogą komentować :>







To papa :** Liczę na dużo komentarzy ^^

















10 komentarzy:

  1. Fajne ciuchy. Bransoletka z misiem jest ekstra:)
    Masz słodziutkiego chomika. Tak właśnie sobie wyobrażałam chomika mojej mamy, o którym mama mi nieraz opowiadała. I w dodatku Kuleczka to bardzo fajne imię.
    Storczyk też jest śliczny.
    Pozdrowienia od horsefana;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka*

    Też mam dwa dżungary :DD. Minia i Choco :))

    TynnaHatter

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie chomiki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. O przepraszam.Komentarz nade mną to nie mój.Możecie mi wierzyć, bo sama mam chomika, więc w życiu bym czegoś tak głupiego nie napisała :/.Skoro nie masz chomika skąd możesz wiedzieć, że śmierdzą i brudzą?Takie małe sprostowanie.Nóg generalnie się nie komentuje.Sam masz pewnie nie lepsze.
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oki doki :).Czyli wszystko już w porządku?Sorry trochę mnie wtedy poniosło :(.
    Pozdrawiam
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie masz chomiczki *_* Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie chomiczki :) I bardzo fajna bransoletka *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweet hamsters

    OdpowiedzUsuń