sobota, 25 maja 2013

Takie tam głupoty ; P Jak zwykle zresztą ;D

Witam po długiej nieobecności :**

W sumie to nie wiem dlaczego tak długo nie pisałam . Może dlatego, że po prostu nie miałam czasu :) Tak, myślę, że ten argument przekona was, żebyście mi wybaczyli ;3

U Schleich-ów nic . Nie to, że "nic" takie, że się nimi bawię i wg. To jest "nic" takie, że w ogóle nic z nimi nie robię . Kompletnie nie mam na to ochoty . ;O Co się ze mną dzieje ? :OOO


Dzisiaj pojechałam na zakupy na Dzień Matki :> Miałam kupić tylko kwiatka, a kupiłam jeszcze sobie perfumy, te cukierki czy jak to nazwać "Orbit" i  gazete . Wyniosło mnie to 40 zł . Trochę dużo jak na mój skąpy gust .. XD

Porobiłam trochę zdjęć, żeby nie było ^^
Naklejki me cudowne :D



Perfumyy . <33




Kwiatki na Dzień Matki :**







Me pet-shopy <3














Zeszyt mój z rysunkami ^^ Powiedzcie - ładnie rysuje ? ;D


Burza ? Fajnie by było :DD




Ma sztuka ;D Picasso jestem normalnie XD
To tyle , pa ! :*

3 komentarze:

  1. Wreszcie się odezwałaś!
    Wow...Niezłe zakupy XD.A tak spytam:Pet shopki to czemu wstawiasz?Nie że mam coś przeciw tylko tak pytam :).Aha.Do czego służy ten Sponge Bob, bo fajny XD?
    Pinkie rysasz ;).
    Pozdrowionka!
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Wreszcie napisałaś! Słodkie Pet Shopy i pięknie (albo jakby powiedział mój tato: "Piknie") rysujesz. Śliczne koniki i jeden... chomik, czy świnka morska?
    Pozdrawiam, horsefan

    OdpowiedzUsuń