poniedziałek, 6 maja 2013

Fociee . ;3

Heloł ! ; p

Dzisiaj do was piszę o 21:02 :> 

Dzisiaj tam u mnie było bardzo cieplutko . :3 
Kocham ciepeeełko . <33 Wyszłam więc sobie na dwór pograbić trawę, bo była koszona i zobaczyłam jak tu pięknie przed domem naszym *-* Zobaczyłam kwiaty, kwiatki te białe na drzewach co się rozwijają i pszczoły zapylają :* Duża trawa urosła i mlecze także ^^ U mnie w domu nikt ich tak nielubi, a ja je ubustwiam! ;D
Czyli wyszłam z aparatem i podładowanymi bateriami i lecę do czereśni. :D Potem trawa i mleczyki, a na końcu inne kwiaty i szyszki na czubku drzewa ;** Uwielbiam jak spadają xDD











Sesja zdjęciowa biedronki <3


*.*

To mi się podoba najbardziej :*


Te szyszki xD

Słodkie :3

Mrowisko znalazłam ;D

To tyle :*
A tutaj dla was filmik z Violetty <3 En mi mundo ^^ 

Te creo <3 *-*

Przyzwyczajcie się, że będzie o niej także na tym blogu ;D

To pa ! :)


7 komentarzy:

  1. Miałam identyczny temat w poprzedniej notce...
    Nutelaria

    OdpowiedzUsuń
  2. He, he.Nie ma to jak wyjść w ciepły dzień z NAŁADOWANYM(istotny szczegół :P)aparatem i obcykać ogródek.Biedronka najlepsza :D!Piękne masz kwiaty.Trzecia od góry fotka jest ekstra.Achchchchchch...Jak ja kocham wiosnę!
    Ps.U mnie nn.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę się kłócić ;)
    Twoje niemiłe komentarze na moją osobę jakoś zatrzymam. Fakt, faktem każdy ma swój własny krajobraz. Jednak mojego zdania nie wycofuję, i nie ciągnę tego tematu dalej.
    Nutelaria ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też tak drzewka kwitną.Kocham to!wg uwielbiam maj!super foto;PZapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj miałam wf i. Musiałam w tym upale biegać!
    Monika
    Shleich-konie i inne zwierzakiblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też straaaaasznie ciepło, normalnie jak w Hiszpanii lub innym tropikalnym kraju.
    Kwiatki są śliczne! A Schleichy wyszły bomba! Trzymaj tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka ;) Fajny blog, popatrzysz na mojego? Napisz potem czy Ci się podoba... Masz tu link:
    http://konieischleich.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń