sobota, 11 maja 2013

Nowy koń i poszukiwania inspiracji ;D

Witam . :>

Dzisiaj taki temat będzie o nowym koniu i o tym, jak szukałam inspiracji chodząc po pokojach w domu i na dworze w deszczu -.-

Konia kupiłam już dawniej, ale jakoś nie chciało mi się pisać, że go mam :D 
Jest to jeden z modeli 2013, których już mam 7, tak myśle xd Ale teraz przechodzę do tematu mojej najnowszej klaczy lipicańskiej - Samiry ^^ Tak jak napisałam ma na imię Samira ;> Jakoś ono pierwsze przypadło mi do gustu :* Mieszka ona z klaczą shire, Bellą :)

Dzisiaj jeszcze naszła mnie ochota na robienie zdjęć ^^ Wzięłam więc aparat i Samirę c; Pochodziłam po pokojach i zrobiłam kilka zdjęć . Potem chciałam wyjść na dwór, żeby zrobić zdjęcia jakiemuś słodkiemu ptaszkowi :3 Tak więc zrobiłam i poszłam. Potem jeszcze jak na złość zaczął padać deszcz mocniej i do tego nie zrobiłam ani jednego zdjęcia ptaszkowi  T.T No ale nie będę wam tu przynudzać xp 
Przejdźmy więc do setna ;*
 :)





 W kalendarzowym lesie :D








Mój Brutus :3

Teraz edytuję tę notkę tylko dlatego, bo chciałam wam jeszcze pokazać katalogi Schleich o roku 1992 :* Przyszła mi taka chęć, bo tak przeglądałam notki dawniejsze i zobaczyłam - wycofane modele koni ;>
To paczajcie :*

1992:

1993:

1994:

1995:

1996:

1997:

1998:

1999:

2000:

2001:

2002:

2003:

2004:

2005:

2006:

2007:

2008:

2009:

To pa :*

Tienes todo <3


6 komentarzy:

  1. Klacz lipican jest piękna!Świetnie dobrałaś imię :).Zdjęcia są ekstra.2 od dołu jest po prostu boskie :D!Przepiękna te kropelki.
    Pozdrowionka!
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl
    Ps.U mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia i klacz super a ten piesek to twój?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy zbieralam Schleich zawsze chcialam miec ta klacz *.* Podoba mi sie pierwsze zdjecie, bo wyglada jak usmiech. Sweet piesek :3
    Pozderki!
    PS Sorki za bledy ale jestem z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój katalog jest z tym koniem 2001... *.* Mój rok urodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy konik jest śliczny! :) Inspiracje... ;d Brutus słodki *u* Konie z tych katalogów to dopiero były wtedy cudne :)

    http://nietoperka.blogspot.com/ Zapraszam w wolnej chwili
    + dziś od godziny ok. 13 zmiana na jula-blog.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń