środa, 24 października 2012

Coś tam, coś tam...;))

Siema.!

Pierwsze pytanie do was w tej notce - Co wy? Zapomnieliście o moim blogu?
Oczywiście nie zwracam tego do Agatki, Wiku$-a i nowej komentatorki - horse.
Jeśli tak to będzie to się na serio załamię i zawieszę bloga...
Przemyślcie to - proszę was.

A teraz coś innego ;]
Nie dawno pogrywałam sobie w taką gierkę pt." Stajnia Marzeń - Jesienny Galop" :D
I opisik:

Stajnia Marzeń - Jesienny Galop pozwala młodszym graczom zapoznać się z tajnikami jeździectwa oraz obowiązkami, jakie spoczywają na właścicielu konia.Akcja gry toczy się w jesiennym krajobrazie, malowniczej wyspy Jorvik. Bohaterką jest dziewczynka, pragnąca opiekować się końmi oraz nauczyć się sztuki jeździectwa.

Oprócz zwiedzania wyspy zadaniem gracza jest udzielanie pomocy mieszkańcom w ich codziennych zadaniach. Podczas wspierania tubylców, gracz nie tylko poznaje tajniki jeździectwa, ale także zbiera punkty, które w dalszej grze wymienić może na coraz lepsze konie. Po nabraniu odpowiedniej wprawy, nic nie stoi na przeszkodzie aby wystartować w prestiżowym turnieju jeździeckim.





Inne zdjęcia dodam potem [jak oczywiście będzie dużo komciów] :)

To pa!>

8 komentarzy:

  1. hej!
    też mam tą grę, ale wiosenną przygodę ;) ja już nie komentuję często, bo znudził mi się blog ;P i oczywiście przewspaniały lovelps nie dał mi prowadzić bloga^^ -.-
    julianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą grę. W gazetce "W siodle" była. Według mnie fajna ale dość szybko się nudzi. Mam wszystkie części prócz tej letniej. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://schleichs-konie-i-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tę grę :) To znaczy wszystkie, prócz letniej. Ale wydaję mi się że teraz będzie w "W siodle" bo tam ma być gra czy coś. Z gadzam się z Immortal - gra szybko się nudzi.
    Najbardziej kocham galopować, gdy jest zachód słońca ^^
    Pozdrawiam!
    PS: Podasz GG? Bo mam do Ciebie taką małą sprawę, myślę, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również mam tą grę wszystkie części. Polecam też zimowy rajd fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam część zimowy rajd
    szybko mi się znudziło

    OdpowiedzUsuń
  6. to może ja wymienie części:
    -wiosenna przygoda
    -letnie zawody
    -jesienny galop
    -zimowy rajd

    OdpowiedzUsuń