piątek, 31 stycznia 2014

O nowych Schleich-ach i innych rzeczach . :3

No siema . ;3

Na początku notki muszę napisać, że bardzo się zdziwiłam . W związku z czym ? Z komentarzami . . . No ludzie , czy na serio już macie serdecznie, że tak powiem gdzieś mojego bloga ? Jeden komentarz pod ostatnią notką - mam się cieszyć ? Pytam i odpowiadam . - nie . -.- Choć teraz muszę podziękować temu, kto zostawił ten bardzo fajny komentarz, czyli Aredhel Tasartir z bloga: http://shadowhorses.bloog.pl/ . Jeszcze raz dziękuje za komentarz . :*
I jeszcze powtórzę : bez komentarzy nie widzę sensu, żeby dalej pisać, choć przyznam , że sprawia mi to przyjemność .. No ale najwidoczniej będę musiała z tego zrezygnować, gdy sytuacja będzie się powtarzać . To tak na początek .

Teraz przechodzę do nowych Schleich-ów . :) <--- Bardziej weselszy temat, dlatego dałam buźkę . :D 

Nowe Schleich to konie z 2014 roku . 
klacz trakeńska 2014
źrebię szetlandzkie 2014

Chciałam kupić źrebaka shire 2014, ale go nie było . I to chyba dobrze, bo mam je . ♥ *.* Teraz będę polować na katalog 2014 ( bo dziwne by było gdybym nie zapomniała go wziąć . ;dd ) i klacz trakeńską, no i może źrebię trakeńskie . :3 Całą rodzinkę chce . ♥
Klacz trakeńska- tytyrytytytyyyyy. .. !! :D



Kopytka . *.*




Mmm... te warkoczyki. ; 3

Ta klacz ma śliczne podkowy - tak ładnie wyrzeźbione . *-*

W tym zestawie się bardzo fajnie prezentuje . :)





I w kantarku . ^^


Źrebak szetlandzki :


Zadek . :DD :*


Ma takę inną sierść- taką niespotykaną u Schleich-ów . : )



To mi się podoba zdjęcie ... Awwwww.... ;*


I razem . : 3



I co - fajne ? ; )
Mi się osobiście podobają . ^^
Wczoraj robiłam też Schleich-om zdjęcia na dworze w śniegu . c; Ale nie mogłam ich tu dodać . Nie sądziłam , że aż taka masakryczna jakość będzie .... T.T Uhhh ..
A tak wtedy zmarzłam i pomyśleć , że to na nic ... Dobiłam się . T.T . 

A co do akwarium to zmieniłam wystrój ... i wpuściłam bojownika do akwa ! :D
Teraz jest już szczęśliwy, choć trochę jakby ganiał ryby, ale to nic . ^^ Kula jeszcze z wodą stoi na biurku . Muszę ją wymyć , muszlę do akwarium wrzucić, a ze sztuczną roślinką nie wiem co zrobię ... :p Pomyśle, ale do akwarium jej na pewno nie dam . :DD
Kupiłam do akwarium tło, rybki i roślinkę. ^^
Rybek nie piszę, jakie gatunki, bo może byście się nie znali i co wtedy ? Huehuehue . :D Nie mówię , że się nie znacie, bo może się znacie, nie wykluczam tego, ale ... dobra, poddaje się , zmieniam temat . :p :* :D
Tło jest takie niebieskie . *.* Od razu jest różnica . ;)
Zdjęcia wstawię może kiedy indziej . :)

A tak w ogóle - podoba wam się nowy obraz na nagłówek ? :) 
Zdjęcie jest z Zakopanego. Na nim Pysio - mój Pan Króliczek Milord Pysiowaty III . :DD ; **

Jej ! ^^ Nie mogę się doczekać pieska mojego przyszłego, kurde no ! :DD
Chciałabym mu już zaczynać kupować akcesoria , ale mama mówi, że dopiero jak będzie dokładnie wiadomo kiedy będzie . Może on będzie tak za 2 miesiące ... Trochę długo,. ale warto będzie czekać . ;**
Kupie mu tak:
1. Miski ( na wodę i na karmę )
2. Smycz .
3. Obroże .
4. Karmę .
5. Szczotkę .
6. Szampon .
7. Gryzaki .
8. Krople do oczu i uszu. 
9. Legowisko .
10. Przysmaki .
11. Zabawki .

1.


2.


3.










4.


5.


6.

7.

8.

9.

10.

11.


A wy macie psa, psy ? Będziecie mieć ?
A jeśli macie to jakie akcesoria do niego posiadacie ? Jakie byście polecili ( karmy, zabawki, legowiska, szampony, szczotki, smycze, gryzaki ) ?
A ile, może byście wiedzieli, kosztuje tak około taka wyprawka ?

Sprawcie mi radość i odpowiedzcie na te pytania . ; 3

Pies mały ( mieszaniec hawańczyka ) . ;**

To ja się już z Wami żegnam . :)
Dzisiejsza notka była baardzo długa . ;o
Obyście mi skomentowali . ; )
To papa . ! :* ;*:3
Do następnej notki ! ^^

19 komentarzy:

  1. Ja mam dwa psy, ale wyprawka kosztuje 100zł albo i więcej bo te łóżeczko radziłam by starą poduszkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna klacz. gratuluję zakupu. ja nie mogę nigdzie ich dostać :( masz rację że w tym zestawie wygląda zacnie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta klacz nie mam psa ale może jeszcze na tych wakacjach dostanę oczywiście jak sie przeprowadze ;* Niedawno założyłam bloga i byłam bym wdzięczna jakbyś dała jakiś komentarz ;) tu adres http://nasze-konie-schleich.blogspot.com/ Jak nie chcesz to nie musisz, ale możesz :) A i bardzo fajny blog ;* Achh w końcu się odważyłam komuś kom napisać

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam dwa psy ( w sumie szczeniaki ) wyprawka kosztowała ponad 100 zł dla jednego. moje psiaki są owczarkami szwajcarskimi więc bardzo dużo jedzą polecam ci
    karme ROYAL CANIN
    a pozatym :
    Śliczna klacz i źrebaczek do twarzy jej w tym zestawie, też mi się to zdjęcie :)
    Interesujesz się the sims 3 (takie małe pytanko).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne figurki, ja nie mam niestety żadnego konia z 2014 roku (a szkoda). Mam jednego psa i radzę ci - jeśli twój pupil to szczeniaczek, to kup jakiś preparat i psikaj nim od czasu do czasu meble, bo psy są tak jak ludzie - gdy zęby im rosną, to muszą coś gryźć, a taki preparat może im nie pozwolić na wyżycie się na meblach. Mój pies jak był mały, to przez pewien czas nie bawił się swoimi zabawkami, tylko gryzł nogi od naszego zabytkowego stołu w salonie. Ale gdy zaczęłam psikać - odzwyczaił się.
    A co do zabawek, to polecam gryzaki (a propos tego powyżej:)) i piszczałki. A jakiej rasy będziesz miała psa? Ostrzegam, wiele rasowych psów jest wrażliwa na choroby skóry, oczu, dziąseł, mają skłonność do wypadania dysku itp. Piszę tak, bo mój pupil jest rasowy i sam ma takie skłonności.

    Pozdrawiam

    horsefan

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwa psiaki :P Beagle i kundelka ( Nela i Nuta ) posiadam dla nicha szczotke do pielęgnacji siersci przecierz nela to piesek wystawowy co prawda ma tylko 2 nagrody za 1 i za 3 miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szetlandzik świetny, do mnie też trafi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog ^^ Zapraszam do mnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pieska i koników. Też mam źrebaczka, a nad klaczą się zastanawiam. Myślę że najpierw kupię konie które wycofują, a potem dopiero nowości. Co do bloga to jest super. Nie przestawaj pisać prooszę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna klacz choć jak dla mnie ma trochę dziwne nogi, ale to nie rzuca się aż tak bardzo w oczy :) Szetland jest uroczy sierść wygląda na taką puchatą, że aż chce się ją przytulić ^^

    Co do psa to ja mam ale to jest owczarek niemiecki więc pewnie inne rzeczy są do niego potrzebne niż do takiego małego :) Zwłaszcza, ze moja Shiva (Sziwa) ma już 7,5 roku. Jeśli o legowisko chodzi to śpi sobie na kocyku w salonie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz dalej, uwielbiam twojego bloga . Co do pieska to mam Owczarka niemieckiego. Znalazłam jom jak miała 4 msc. i wtedy bardzo lubiła gryźć więc polecam jak wyżej wspomniano gryzaki !!!

    Pozdrawiam, czekam na nn, : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaprzszam na mojego bloga
    lpsinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój pies posiada tylko smycz,łańcusek,miski i karmę a mój pie to owczarek niemiecki i cały dzień lata po dworze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Twój blog! Proszę pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przestawaj pisać! :C Twój blog jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey, nowa notka się właśnie pisze, zapraszam ^^ Fajne Schleich :D Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy nowy wpis? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie a i supcio ! http://schleich-horse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę nie przestawaj pisać bloga ...:C Uwielbiam go czytać
    A co do figurek to świetne są...ja mam klaczkę, ale źrebak też jest sweet

    OdpowiedzUsuń