sobota, 25 stycznia 2014

Bla bla . :3 ♥

No heej . ♥ :*

Jak mnie tu dawno nie było . Mam się tłumaczyć ? Eee .. raczej nie . :p

No co tam u was ? U mnie po staremu . Poza tym, że mam akwarium i może będę mieć kotka do domu . namawiam . ;d 
Akwarium z różnymi rybkami, 2 ślimakami i 2 żabkami ^^ ♥ ;3
Niestety ta moja rybka w kuli nie jest w akwarium, bo chyba jest chora, a z resztą nie może być z niektórymi rybkami, które są już w akwarium . ;c smutno . 
Ale mam zamiar kupić jej coś takie większe od kuli - takie mini akwarium . ;D

Już niedługo dojdzie też piesek . :3 Powiadomie was . ;* A jakbyście zapomnieli jak wygląda, to macie tutaj takie zdjęcie . będzie podobny . ^^


Jeszcze będę musiała zrobić chyba dzisiaj jeszcze jedną notkę, bo chciałam zdjęcia porobić, ale siostra wyczerpała baterie w aparacie i teraz się muszą ładować . masakra . T.T Albo napiszę nową, albo tą zedytuję . Uhh .. 

Niedługo jadę na zakupy . ^^Staram się mamę namówić, żeby w sobotę jechać . :* Oby się udało - trzymajcie kciuki . ;3

A co mi tam - dam wam kilka fajnych ciuszków tutaj .:) Stronka : http://www.sheinside.com/
Mickey czerwony Drukuj długim rękawem T-shirt upraw Czarny krótki rękaw Leopard Print T-ShirtCzarny kot z długim rękawem Kontrast Koszulka drukuGrey Long Sleeve Swallow Print Loose SweatshirtCzarny okrągły Neck z długim rękawem Bluza Lion DrukujPU czarny Kontrast Drukuj Loose Bluza DogRóżowy gradient Nit ramię wokół szyi BluzaLapel różowy Kontrast dzianiny bluza z długim rękawemCut Out biały Patched PU Bluza z przoduŻółty z długim rękawem Leopard Luźna BluzaJasnoszary Wiele Wąsy Drukuj Bluza CzarnaBeige Long Sleeve Birds Print Chiffon BlouseBlue Contrast Yellow Leopard Bleached Denim BlouseKontrast Floral czarny Przypinany Bluzka z długim rękawemBeige Peter Pan Collar Overlay Lace Peplum TopKontrast moreli z długim rękawem Bluzka plisowane wykończenia



Czarny Łabędź Drukuj Legginsy elastycznyGreen Blue Print Skinny legginsy mapa świataElastic PU czarny Slim Legginsy skórzaneVan Gogh Malarstwo niebieski Drukuj Elastyczna Legginsy

A no i jeszcze : to już nie będzie blog tylko o Schleich . Będę także pisała o mnie, dawała zdjęcia, pokazywała fajne ciuszki, modowe porady, stylizacje i tym podobne rzeczy . :p

No i zdjęcia akwarium : 











Hmmmm .., a może zrobię nowy blog ? Kurcze, sama nie wiem . ;/ 
Podobały się zdjęcie ? Mam nadzieję, że tak .! :D

Dobra, to ja się powolutku żegnam . :*
I jeszcze tak na koniec powiem, że mam zamiar sobie kupić telefon dotykowy , a ze Schleich-ów to może białego tygrysa i zebrę . *.* Naszła mnie ochota na zbieranie dzikich zwierząt . ;3

No dobrze, to pa . ;*
Ps . komentujcie . to rozkaz ! :d




3 komentarze:

  1. Masz żaby w domu o.O?Pierwszy raz coś takiego słyszę xD.Moja mam toby chyba umarła na zawał jakbym miała żabę xD.Ale ona pływa w akwarium czy jak?
    Koniecznie daj fotki psiny, chętnię obejrzę :).
    Bluzki z lampartem i tygrysem są śliczne :*.Ta z wąsami też fajna :P.I te legginsy "morskie"...Cudo *.*
    Rybki fajne, ślimaki zresztą też xD.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te żaby pływają w akwarium . :D Ale to nie są takie duże żaby jak ropuchy czy jakieś inne . :p One są takie malutkie paznokieć kciuka . :))
      Dzięki za komentarz . Też pozdrawiam . :))

      Usuń
  2. Legginsy w stylu Van Gogha są super !Bluzy też są fajne!

    OdpowiedzUsuń