niedziela, 17 listopada 2013

Schleich 2014 . ^^

Witam . :*

Dzisiejsza notka nie będzie troszkę długa , bo postaram się wam pokazać wszystkie figurki Schleich  na 2014 rok ! :)
Nie tylko konie Schleich , bo zazwyczaj tylko jeden obrazek koni Schleich chodzi po blogach . 
Ja będę wyjątkowa i coś jeszcze będzie. ;>

Zwierzęta dzikie:



























 













Farma:












Psy:










Konie:



I tu na dole jeszcze macie :) :



Przepraszam , że nie mogłam każdego osobno , ale nie znalazłam . ;c

A teraz , prawdopodobnie będą wycofane figurki:





















Nie , to nie może być możliwe ... ;(((
Nie chcę , żeby je wycofali .. ;ccc
To niesprawiedliwe !
Choć może jeszcze zdążę niektóre dokupić . :) Miejmy nadzieję , że i wy . :>

No , a przez to wszystko znowu zaczęłam się interesować Schleich ! :3
Już mam je rozłożone na podłodze . ;>

Ja już kończę . :)
I plosee , dajcie mi pomysły na następną notkę . ;3
Do zobaczenia . c;
Pa , buziaki ! ;**

Ps . Dawajcie komentarze . :D

16 komentarzy:

  1. Aaale śliczne zwierzaki!
    Ten misiu, małpka <3
    Dziękuję za komentarz :)
    Mam pytanko - jeśli wchodzi się w Twój profilek, jest tam normalny profil typu blogger, a ja mam Google + i nie wiem jak wyłączyć :c Orientujesz się może? :D
    Pozderki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że do nich wróciłaś :) Osobiście widziałam już nowości, śliczne co niektóre ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na blogu pojawił się już wpis o Schleich 2014 z pięć dni temu :) Dobrze, że na innych blogach też pojawiają się takie wpisy. Najlepiej żeby wszyscy kolekcjonerzy dowiedzieli się o najnowszych schleich'ach. Nie będę się rozpisywać na ich temat, bo opisałam to już na blogu.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak oni mogą wycofać takie świetne figurki... Te nowe nie są takie złe, ale fajnie by było, gdyby zatrzymali te stare. Dobrze, że je wszystkie mam, poza źrebakiem arabskim (ale go nie chciałam).
    Ładna ta nowa klacz arabska.
    Pozdrawiam:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w rzeczywistości klacz arabska nie jest ładna widziałam :/

      Usuń
    2. Blog cudo!!! Masz talent :)

      Usuń
  5. Zwierzaki są w większości śliczne, ale konie schodzą na dno...Anatomia bije po oczach...Muszę zdążyć kupić wycofańce.Pojawiła się już gdzieś oficjalna lista?Dzięki ci za zwierzęta, przyda mi się :D.
    A patrzyłaś, kiedy ta notka była pisana?Z miesiąc temu xD.Aż taka wzorowa nie jestem xD.
    Pozdrawiam
    Sunny Glow
    shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz :).
    Mój blog w grudniu skończy cztery lata, będę o tym jeszcze pisała :).
    Co do piosenki to utwór nazywa się "Angles" i jest autorstwa Within Temptations :). A zdjęcia robię je lustrzanką :).

    Nowości Schleich' a widziałam na forum, to samo z innymi zwierzętami - z tych podoba mi się konik morski i osiołek ^^. O konie się nie martwię, bo mam wszystkie wycofane, które przedstawiłaś, brakuje mi kilku z tego roku tylko. Jeśli byś chciała zobaczyć to są u mnie w zakładce "Kolekcja" po prawej w menu.

    Bardzo ładny blog :).

    Pozdrawiam i zapraszam częściej do siebie, Karo :)
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    No widać, że z nowym rokiem konie coraz lepsze (zaplecione grzywy itd.) fajnie, że będą nowe rasy mi się podobają fiordy-nie wiedzieć czemu je lubię... Z wycofanych muszę kupić 2 źrebaka haflingera leżącego i źrebaka fryza-ale nie wiem czy je kupię...
    Pozdrowienia!
    Blog: http://moja-stadnina-koni-schleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorki trzy:
    -Źrebak haflinger leżący,
    -Źrebak clydesdale,
    -Źrebak fryzyjski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam wszystkich na stronę z figurkami SCHLEICH. http://elfiki.pl/figurki-schleich

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to jest to grube, długie czarne?O_o
    Śliczne te nowe koniki. Do mojej kolekcji na pewno dołączy ogier fiord i klacz szetlandzka ze źrebakiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. te figurki są super a jeszcze psy ze schleich-ów 2014 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego bloga
    lpsinietylko.blogspot.com
    A co do figórek każda jesi sweet

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZEPRASZAM ŻE TAK W KOMENTARZU ALE MUSZĘ !!
    Hej!
    Zapraszam serdecznie na konkurs który odbędzie się na forum schleich.czo.pl jest to bardzo ważne gdyż konkurs trwa do 7 czerwca 2014 roku Warunkiem jest mieć konto na forum i się udzielać 3 pierwsze miejsca sa nagradzane figurkami i innymi podobnymi więcej zasad na moim blogu http://mario-schleich.bloog.pl/ opisane jest tam wszystko również pamiętajcie o banerze!! Można również przeczytać o tym na fanpagu schleich.czo na fb Aby konkurs się odbył potrzeba przynajmniej 10 osób a narazie są 3 prosze straaaasznie chcę aby ten konkurs się odbył !!

    pozdrawiam i proszę weź w tym udział będzie super zabawa oczywiście możesz wygrać wspaniałe nagrody :) :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale szkoda że wycofują ogiera andaluzyjskiego.A już miałam go kupić. Szczeże to mam już jednego z koni 2014. Jest to arabka.

    OdpowiedzUsuń