sobota, 16 listopada 2013

Notka głównie o kotach .;3

Hejoł . ;*

Jak mnie tu dawnoo nie byłooo . :d

A cóż , po prostu - szczerze - zapomniałam o tym bogu .:c Ale mam nadzieję , że wy o mnie nie zapomnieliście . <3 :*

Dużo się zmieniło przez ten czas . :3
To zacznę może w punktach :
1. Mam małe kotki ! ;3
2. Scheich już się nie interesuję ... ;<
3. Możliwe , że dostanę króliczka miniaturkę ! ^^
4. Zmieniłam się trochę - czy na lepsze czy na gorsze nie umiem powiedzieć .:p
5. Jestem w 6 klasie .
6. Zaczęłam się interesować kotami i psem :d
7. Udzielam się na zapytaj.onet.pl , jako Paulinka.:3 .
8. Powracam tutaj ! ! ! ;* ;* ;*
9. Będę mieć nowego psa !
Jak coś mi się jeszcze przypomni to napisze .:)

1.
Oj , tak . Mam malutkie kotki ! :*
Są dwa , ale nie wiem jakiej płci, nie mogę ich na razie nazwać . ;<
Myślałam nad Fifi i Mimi ? :D Chce ,żeby były podobne i chce dwie samiczki ! <3
Mam ich kilka zdjęć , tylko trochę przerobie w starym Photo Scape .;/ Cóż , jest stary ale da się coś tam zrobić XD


To ten pierwszy .;*
Jest niższy, chudszy od tego drugiego . ;>
Taka myszka , oczywiście w pozytywnym znaczeniu .<3 :3


I zdjęcie grupowe ;D

Moje słodziaki ;3

Jakieś pytania , dawajcie w komentarzach - postaram się odpowiedzieć ;>

2. To prawda .
Leżą w torebce , metr ode mnie ;c ;c ;c 
Gdy sobie przypominam te zabawy to aż mi łza się kręci w oku .
Wrażliwa jestem - cóż poradzę .. ;)

3. Taaak ! ^^ :*
Moja mama prawie się zgodziła . :D
Klatka będzie stała, tam gdzie kiedyś Schleich . :)

4. Taaa ... sami zdecydujcie ;D

5. Aham . ;>
Wiele nowych ludzi doszło . ;p

6. Od wakacji .
Choć przyznam , że bardziej kotami , sami widzicie ( do góry xd ).
Daję im jeść , dużym to tak :
- obiadek to jakaś zupa z makaronem :>
- potem karma Purina Pro Plan
- a na koniec ciepłe mleko

Małym:
- karma Arion dla kociąt
- trochę chlebka czy tam mięska :d
- dodatkowo czasami śmietana czy tam twaróg :p
- mleko z wodą i pokruszony chlebek ;>

No i małym doliczmy, że jeszcze kotka przynosi swoje zdobycze :)

W sumie opiekuje się : 2 kociętami, 3 kotami moimi ( co się u nas wychowały ), 1 kotką - matką kociąt , 1 kotem przybłąkanym ( można go tak nazwać - ja się nim opiekuje w tajemnicy ;D ) .

7. Wpadajcie na mój profil. ^^
Udzielam się w kategoriach : gryzonie ,koty czasami psy .

8. Po długiej przerwie - mam nadzieję , że się cieszycie . ! :*

9. Kundelka . Czarno, białego z dłuuugą sierścią . ! :*
Ale niestety dopiero wiosną . ;<
Taki w podobny do tego:

To ja już kończę :)
Czekam na propozycje na następną notkę :)
Piszcie  w komentarzach . >




5 komentarzy:

  1. Aaale ładniusuie kotecki! ♥ Miau :3
    Zapraszam na post jula-blog.blogspot.com :)
    -Julianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zapomniałam o Tobie. Cały czas tu zaglądałam i czekałam na n/n. Słodkie kociaki. Ja nie dawno miałam do czynienia z kociakami. Byłam na wsi i się z nimi bawiłam. Z psami też. Niedługo też będę miała psa. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak te kociaki przypominają mi moje koty jak były małe :). Miałam dwa, takie jak ten na pierwszym zdjęciu. Teraz mam tylko jednego, nazywa się Chicken ^^.

    TynnaHatter

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kotki, kot mojej koleżanki wyglądał podobnie, gdy był mały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że porzuciłaś Schleich ... ~.~ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń