wtorek, 3 grudnia 2013

Urodzinki i prezeeeenty . ! :3 ♥ :*

Witam wszystkich . :*

Wczoraj miałam urodzinki . ;** 
Wczoraj, a odprawiłam 30 listopada w sobotę . :p
Przyszły do mnie przyjaciółki , we cztery , ja piąta . :3
Było mega . ! *.* Grałyśmy po ciemku w podchody na dworze, gra w butelkę , gry z balonami, piosenki śpiewałyśmy ( Piersi, i My słowianie . xp ♥ ;d ), chodziłyśmy ( też po ciemku ) drogą i śpiewałyśmy  xd Co ludzie pomyśleli ? :p ;p xd
Było też dużo żarcia :p Między innymi popcorn maślany, pizza, tort, piccolo, specjalne kanapeczki , babeczki, owoce, cukierki, chipsy, ciasteczka, cola i napoje do drinków - oczywiście bez wódki . xd :d :*
Z imprezy oczywiście bardzo się cieszyłam , ale z prezentów teeeż . :> I to bardzo . Heheszki . ;D

Dostałam tak :
• puzzle ( 1500 kawałków o.O )
• film "Królewna śnieżka i łowca"
• perfumy
• czekoladki
• kasę ( :p )

A najbardziej ucieszyłam się z :
Schleich'a - źrebaczka pinto

I z .....
rybki .  ! ! ! ^^

O tak , dostałam rybkę i kulę w prezencie .!! :o <3 :* ♥ :* ^^
Tak się z niej cieszę ! :> ;3 ;* Zakochałam się w niej . :) :* ^^ ♥ ♥ ♥
Jest to bojownik . :3 

Wczoraj byłyśmy też z mamą kupić różne rzeczy dla rybki ;> To:
• kamyczki
• muszla
• sztuczna roślinka
• jedzonko w płatkach
• jedzonko . :3
• siatka na rybkę

A sobie kupiłam jeszcze książkę o akwarystyce . ;3 Jak szaleć , to szaleć . xd

Mam tu dla was zdjęcia mojego bojownika . *.*
Według mnie cudnie pozował , ale oceńcie sami w komentarzach . :))))





A teraz jedzonko i akcesoria :) 

























I takie prezenty . :3

Ja kończe, pa . :*
Zostawiajcie komentarze . ;> :) ♥






4 komentarze:

  1. Fajny post, no i wszystkiego najlepszego, super prezenty :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty! <3
    Zazdroszczę takiej ładnej rybci . ;)
    No to urodzinki musiały być udane ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://jula-blog.blogspot.com/ wpadnij, proszę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj!!! Moja rybka też pozuje xD Radzę jednak zwrócić uwagę na:

    a) koty - wiesz o co chodzi... Zaprzyjaźnianie się może się skończyć w brzuchu kotka... ;)

    b) KONIECZNIE KUP INNE AKWARIUM NIŻ KULA! Może być takie malutkie, na 1 rybkę. Ja na 2 ryby ( 1 zdechła :< ) miałam KREWETKARIUM 20 l, ty możesz mieć dla niego 10 l :) Jak kupisz, to ryba musi mieć oprócz tego:

    - filter,

    - lampkę ( światło ),

    - ew. grzałkę, jak jest zimno

    - termometr

    On MUSI mieć te rzeczy, niestety ;( Jednak często są w zestawie z krewetkarium, czy akwarium ^^

    Mam nadzieję , że pomogłam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń